Лычковская, Оксана РейнгольдовнаЛичковська, Оксана РейнгольдівнаLychkovska, Oksana R.2011-06-142011-06-142005Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1435Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 11: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.В статье рассматриваются особенности протекания коммуникативных практик взаимодействия студенческой аудитории с источниками визуальной информации: телевизионными и кинофильмами. Автор полагает, что специфика визуальных коммуникативных практик определяется: 1) различными эффектами и последствиями процесса визуализации коммуникативного пространства; 2) формационными характеристиками студенческого возраста, гендерными различиями, материальным положением их семьи, будущими профессиональными ориентациями, а также общим социокультурным контекстом их жизни.В статті розглядаються особливості перебігу комунікативних практик взаємодії студентської аудиторії з джерелами візуальної інформації: телевізійними та кінофі- льмами. Автор вважає, що специфіка візуальних комунікативних практик обумов- люється 1) різноманітними ефектами та наслідками процесу візуалізації комуніка- тивного простору; 2) формаційними характеристиками студентського віку, гендер- ними відмінностями, матеріальним становищем їх сімей, майбутніми професійни- ми орієнтаціями, а також загальним соціокультурним контекстом їх життя.The article deals with features of communicative practices of students’ audience interaction with channels of visual information: TV films or movies. The author consid- ers the specific character of visual communicative practices is defined by 1) different effects and consequences of communicative space visualizations; 2) formative charac- teristics of students’ age, gender differences, standards of life of their families, future professional orientations and also by general socio-cultural context of their life.ruвизуализация коммуникативного пространствакоммуникативные практикимассовая аудиторияжанровые предпочтенияэлементы зрительского успеха фильмоввізуалізація комунікативного просторукомунікативні практикимасова аудиторіяжанрові преференціїелементи успіху фільмів у глядачівcommunicative space visualizationscommunicative space visualizationscommunicative space visualizationsmass audiencegenre preferenceselements of movies successful perceptionВизуальные коммуникативные масс медийные практики современной молодежной аудиторииВізуальні комунікативні мас-медійні практики сучасної молодіжної аудиторіїVisual communicative mass media practices of modern students’ audienceArticle