Акімова, Лариса НаумівнаАкимова, Лариса НаумовнаAkimova, Larysa N.2018-02-202018-02-202017Акімова Л. Н. Психологічний аналіз безпеки освітнього середовища вищого навчального закладу / Л. Н. Акімова // Актуальні проблеми психології навчання та розвитку з нагоди 70-ліття заснування лабораторії навчання ім. І.О. Синиці (м. Київ, 25-26 трав. 2017 р.). – Київ, 2017. – С. 53–56.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/12862Сучасна система вищої освіти відкрита до змін. Реформи у напрямку підвищення якості підготовки фахівців зумовлюють динамічні нестійкі процеси в управлінні освітнім середовищем. Процеси змін гальмуються під впливом різноманітних об’єктивних і суб’єктних факторів. Вирішення проблеми якості вищої освіти безпосередньо передбачає переосмислення мети і результату освіти, оптимізацію засобів і технологій освітнього процесу, модернізацію змісту освіти. Система підготовки фахівців в системі вищої освіти є відгуком на запит професійного та соціального середовища. В цьому середовищі питання безпеки постає одним з важливих питань. І мова йде не тільки про безпеку життєдіяльності і охорону праці. Увага зосереджується на системі безпеки як цінності соціального організаційного середовища, що спрямована на відтворення і збереження цінності життя, здоров’я, сім’ї, особистісного та професійного зростання. Система заходів щодо безпеки є явищем що забезпечує існування студента і студентського товариства в прості вишу, визначає ефективність освітнього процесу і готовність майбутнього фахівця до активного працевлаштування.ukуправлінняосвітнє середовищеякість вищої освітипсихічна напругапсихологічний аналізПсихологічний аналіз безпеки освітнього середовища вищого навчального закладуPsychological analysis of the security of the educational environment of a higher educational institutionArticle