Коржан, Маргарита Олександрівна2022-05-302022-05-302021Коржан, М. О. Співвідношення особливостей спілкування і тривожності у дітей підліткового віку : дипломна робота бакалавра. – Одеса, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33012На початку ХХI йдуть масштабні зміни і швидкі процеси соціально-економічних і політичних трансформацій в суспільстві.У цix обставинах найважче доводиться підліткам з їх ще не стійким світоглядом, рухливою системою цінностей. У ситуації пандемії коронавируса, змінились особливості функціонування практично всіх сфер життя, в тому числі умови роботи освітнього середовища, яке повністю перейшло у дистанційний формат. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів дистанційне навчання є нетиповим, тому такий перехід викликав ряд труднощів не тільки технічного й організаційного, але і психологічного характеру. Підлітковий вік традиційно вважається найважчим у виховному відношенні. Найчастіше труднощі підліткового віку пов'язують із статевим дозріванням як причиною різних психофізіологічних і психічних відхилень. У підлітковому віці можуть вперше виникати або помітно загострюватися різного роду патологічні реакції, пов'язані з розвитком психічних захворювань або труднощами процесу формування особистості.uk053 Пcиxoлoгiяособливості спілкуванняособливості тривожностідіти підліткового вікуСпіввідношення особливостей спілкування і тривожності у дітей підліткового вікуDiplomas