Корнієнко, Юлія Віталіївна2021-09-132021-09-132020Корнієнко, Ю. В. Контент для молодіжної аудиторії в одеських коворкінг-клубах "Дівергент" та "iQSpace" (лонгрід) = Content for the youth audience in Odessa co-working club "Divergent" and "iQSpace" (longread) : дипломна робота бакалавра / Ю. В. Корнієнко. – Одеса, 2020. – 20 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31600Сьогодні коворкінг-клуби є досить актуальними та універсальними платформами, які мають різне функціональне спрямування. Початкова концепція створення подібного простору передбачала виключно організацію неформального робочого місця, але згодом ця ідея трансформувалась у ширше поняття. Відбулася певна зміна самого визначення, яке почало сприйматися не тільки як конкретне місце, а ще й як функція, що може надаватися іншими закладами. Також за рахунок лекторіїв, які заснувалися на базі коворкінгів, розширилось їхнє функціональне призначення, яке, окрім робочої платформи, набуло значення освітньої. Таким чином, трансформація початкової концепції, в деякій мірі, призвела до зміни цільової аудиторії. Адже запровадження різних освітніх та розважальних заходів, таких, як лекції, майстер-класи та тренінги, впровадило дещо ширше сегментування, що почало базуватися, в першу чергу, на особистих інтересах кожного потенційного відвідувача щодо певного тематичного напрямку закладу. У зв’язку з цим, зросла популярність коворкінг-клубів серед молодіжної аудиторії, а саме, людей вікової категорії (від 16 до 21 року), тобто, здобувачів освіти, для яких такий простір та контент, що ним виробляється, може слугувати освітньою платформою для здобуття додаткових знань та підвищення рівня освіченості.uk061 журналістикаковоркінг-клубимолодіжна аудиторіяІТ-сфераКонтент для молодіжної аудиторії в одеських коворкінг-клубах "Дівергент" та "iQSpace" (лонгрід)Content for the youth audience in Odessa co-working club "Divergent" and "iQSpace" (longread)Diplomas