Завальський, Ажей Андрійович2019-01-112019-01-112016Завальський, А. А. Агентне моделювання як метод прогнозування впливу політичної реклами = Agent modeling as a method of predicting the impact of political advertising : дипломна робота магістра / А. А. Завальський; наук. кер. Н. В. Кондратенко; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2016. – 63 сhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20926Активне залучення здобутків комп’ютерної лінгвістики відчувається в світі постійно: спілкування у віртуальному просторі, створення електронних словників і перекладачів, СЕО-оптимізація тощо. Проте залишаються такі галузі мовознавства, де використання комп’ютерних технологій є необхідним, зокрема це стосується прикладної лінгвістики, скерованої насамперед на виявлення, моделювання та оптимізацію різних форм діалогу людини з комп’ютером, що передбачає розроблення різних моделей взаємодії, впливу та прогнозування взаємодії людини з текстом і людини з ЕОМ. Моделювання належить до пріоритетних напрямів сучасного прикладного мовознавства, тому що здатне забезпечити принципово новий пвень комунікації людини у віртуальному просторі та новий рівень взаємодії користувача з автоматичними системами оброблення природної мови.uk8.02030303 прикладна лінгвістикакомп’ютерна лінгвістика як розділ прикладного мовознавстванапрями комп’ютерної лінгвістикипоняття моделювання в лінгвістиціосновні типи лінгвістичних моделейAnylogicзасоби Anylogic для імітаційного моделювання системАгентне моделювання як метод прогнозування впливу політичної рекламиAgent modeling as a method of predicting the impact of political advertisingDiplomas