Павловська, Дар'я Вячеславівна2023-10-122023-10-122023Павловська, Д. В. Віртуальні навчальні фабрики як механізм генерації доданої вартості в Industry 4.0 = Virtual learning factories as mechanisms of generation of added value in Industry 4.0 : кваліфікаційна робота бакалавра / Д. В. Павловська. – Одеса, 2023. – 72 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36191Однією з основних проблем трансформації сучасної світової та національної промисловості в умовах формування постіндустріального суспільства є нестача кваліфікованих кадрів. Існує значний розрив між потребами підприємств в інженерах та конструкторах з навичками роботи в умовах сучасного виробництва, у сучасному середовищі управління життєвим циклом продукту та наявністю таких фахівців на ринку. Університети та навчальні заклади стикаються з проблемою визначення майбутніх профілів роботи та відповідних вимог до наявності та рівня розвитку певних компетенцій, і їм доводиться адаптувати та вдосконалювати свої концепції освіти, у яких пріоритетом стає тісний зв'язок освітньої діяльності з реальним виробництвом. Насамперед, це пов'язано з тим, що сформувати необхідні компетенції можна лише за умов практичної діяльності.uk073 менеджментосвітня програма менеджментвіртуальні навчальні фабрикидодана вартістьIndustry 4.0зарубіжний досвідВіртуальні навчальні фабрики як механізм генерації доданої вартості в Industry 4.0Virtual learning factories as mechanisms of generation of added value in Industry 4.0Diplomas