Івашко, Лариса МихайлівнаМаксимова, Юлія ОлександрівнаIvashko, Larysa M.Maksymova, Julia O.2025-12-182025-12-182025Івашко Л. М. Цифрова резильєнтність та інновації для повоєнної модернізації України / Л. М. Івашко, Ю. О. Максимова // Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти (в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення) : матеріали XІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті першого ректора Нац. акад. статистики, обліку та аудиту, д-ра екон. наук, проф., заслуж. економіста України Івана Ісаковича Пилипенка (Київ, 16 жовт. 2025 р.) : у 2-х ч. – Київ : Інтерсервіс, 2025. – Ч. 2. – С. 270–274.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/43331Повномасштабна війна кардинально змінила бізнес-середовище України, змусивши підприємства переосмислити свої стратегічні пріоритети та адаптуватися до екстремальних умов. Класичні маркетингові теорії потребують переосмислення. Зокрема, відбулася фундаментальна трансформація маркетингової парадигми, де акцент змістився з комерційних цілей на соціальну місію та підтримку національної стійкості. Соціально відповідальний маркетинг (СВМ) перетворився з опціонального елемента на критично важливий фактор конкурентоспроможності. Компанії з високою соціальною відповідальністю зберегли свою ринкову вартість на 30% краще порівняно з тими, хто не демонстрував активної громадянської позиції. В умовах війни СВМ зміщує пріоритети на надання допомоги населенню, що формує стійкий позитивний імідж компанії. Це підкріплюється зростанням патріотичного споживання. Українці свідомо вибирають місцеві бренди, що вимагає від брендів автентичності та інтеграції національних цінностей у комунікації. Підтримка українських виробників була важливим фактором вибору більшості громадян з початку війни. Воєнні виклики стали потужним каталізатором цифрової трансформації, яка стала основою резильєнтності та операційної безперервності. Як критичний фактор економічного відновлення, інновацій та стійкості суспільства, сектор ІКТ продовжує підтримувати амбіції України щодо сучасного, пов'язаного та глобально інтегрованого цифрового майбутнього.ukцифрова трансформаціясектор ІКТцифрові інструментицифровізаціяBusiness Intelligence (BI)соціально відповідальний маркетинг (СВМ)емоційний маркетингтрансформаційна модернізаціяпатріотичне споживанняЦифрова резильєнтність та інновації для повоєнної модернізації УкраїниArticle