Кравець, Ганна ВасилівнаГригор’єв, Д. С.Кравец, Анна ВасильевнаKravets, Hanna V.2018-05-222018-05-222017Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи = Финансовые аспекты развития государства, регионов и субъектов хозяйствования: современное состояние и перспективы = Financial aspects of the development of state, regions and economic entities: current situation and prospects : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 листоп. 2017 р., м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформації та соц. технологій [та ін.]; гол. оргкомітету Л. М. Дунаєва. – Одеса : Бондаренко М.О., 2017. – 279 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/15647Поведінка споживачів – фундамент, на якому будується все планування діяльності підприємства. Успішність стратегічного розвитку компанії залежить від розуміння мотивів потенційних споживачів, здатності до грамотного аналізу процесу прийняття рішень споживачами про придбання товарів та послуг. Найчастіше, існує ряд комбінацій благ, що дають таке ж задоволення споживчих бажань, і в цьому розумінні байдужих суб'єктові. Лінія, що з'єднує ці точки, називається кривою байдужості. Характеристики кривої байдужості відбивають особливості поведінки суб'єкта, що вирішує проблему вибору споживаних кількостей двох благ, які забезпечують йому певну корисність.ukдіяльність підприємствапотенційні споживачіТеоретичне визначення та практичне застосування кривих байдужостіArticle