Захарченко, Наталя ВячеславівнаВольневич, Юлія СергіївнаZakharchenko, Natalia V.Захарченко, Наталья Вячеславовна2019-06-052019-06-052019Економічна аналітика: сучасні реалії та прогностичні можливості: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції; 19 квітня 2019 р. – Київ : КНЕУ, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24453Аналітика - одна з найважливіших складових будь-якої галузі, оскільки дозволяє максимально точно оцінювати ефективність своєї роботи, виявляти сильні і слабкі сторони, оперативно вносити необхідні зміни, підлаштовуватися під постійно мінливий ринок [1]. Сучасний економічний аналіз повністю змінює свою направленість від оцінково–статистичного до пошуково–прогностичного з вибором оптимальних управлінських рішень в умовах невизначеності та ризику. Методика конкретних аналітичних досліджень має бути наближеною до життєвих потреб підприємства, відповідати повсякденним запитам управління, бути надійним економічним інструментом управління підприємством. Управлінськаорієнтація на інноваційні перспективні методи економічного аналізу є критерієм якісної трансформації та розвитку організації [2]. Доведено, що обсяг даних в світі невпинно збільшується. За деякими оцінками, 90% всіх даних, накопичених в світі, були створені за останні два роки, і, згідно з прогнозами, обсяг даних буде щорічно збільшуватися на 40%. Класичні методи аналітики вже не дають великого ефекту, а з часом і зовсім не зможуть проаналізувати такий масив інформації, тому менеджери вже повинні замислюватися та впроваджувати інноваційні методі аналітики для подальшого функціонування та розвитку компаній [3].ukкласичні методи аналітикиінноваційні методі аналітикиштучний інтелектмашинне навчанняглибинне навчанняСучасні технології в бізнес аналітиціArticle