Рудінська, Олена ВолодимирівнаРудинская, Елена ВладимировнаRudinska, Olena V.Яков, С. М.2020-12-012020-12-0120204-і економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 листоп. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29763В умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже бренд є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг перед іншими гравцями ринку за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Сьогодні компанії стикаються з тим, що через багато причин, бренди (поряд із персоналом підприємства) є їх найважливішими активами.ukбрендингстратегічні перевагипідприємствоБрендинг як джерело формування стратегічних переваг підприємстваArticle