Зеленський, Вадим Юрійович2025-04-042025-04-042024Зеленський, В. Ю. Мовленнєва особистість та політичний імідж Дональда Трампа у дзеркалі медіатексту та Твіттері = Donald Trump's speech personality as reflected in mediatext and Twitter posts : кваліфікаційна робота магістра / В. Ю. Зеленський. – Одеса, 2024. – 88 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40952Феномен медіатекстів є предметом значної уваги сучасних дослідників завдяки їхньому впливу на формування суспільної думки, особливо у сфері політичної комунікації. Серед основоположних праць, що заклали теоретичну базу для цього дослідження, варто відзначити роботи Нормана Фейркло (Norman Fairclough), який у межах критичного дискурс-аналізу звертав увагу на соціальній ролі мови; Тюна ван Дейка (Teun A. van Dijk), що досліджував механізми відтворення владних відносин через політичний дискурс; а також Девіда Белла (David Bell), який вивчав зв’язок медіа та культурної ідентичності. У контексті соціальних медіа важливими є дослідження Люсі Чевері (Lucy Chaverri) та Алана Марвіна (Alan Marvin), які аналізували трансформацію комунікаційних стратегій на таких платформах, як Twitter.uk035 філологія035.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійськамагістрДональд Трампмовленнєва особистістьполітичний іміджмедіатекстТвіттерцифрова епохаМовленнєва особистість та політичний імідж Дональда Трампа у дзеркалі медіатексту та ТвіттеріDonald Trump's speech personality as reflected in mediatext and Twitter postsDiplomas