Петровський, Едуард ПетровичPetrovskyi, Еduard P.Петровский, Эдуард Петрович2014-01-312014-01-312011Історичні традиції добросусідства Одещини : науково-популярне видання (+CD)https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4397Історичні традиції добросусідства Одещини : науково-популярне видання (+CD) / І. В. Бринош [та ін.] ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Іст. фак., Міжнародний фонд "Відродження" . – Одеса, 2011 .Вигідне географічне положення, полінаціональний склад населення та репу- тація «відкритого» міста зробили торгівлю візитною карткою Одеси. Будучи одним з найбільших перевалочних пунктів не тільки Росії, але і Європи - Одеса до кінця XIX століття стає одним з найбагатших міст Російської імперії. І цьому активно сприяли представники всіх національностей міста, разом створюючи загальновідомі одеські торгові «бренди» - зокрема, «порто-франко» та «Привоз».Advantages geographical position, multinational composition and reputation of the «opened» for the trade city made the trade a business card of Odessa. As one of the biggest dumps not only at Russia, but also at Europe - Odessa became one of the biggest cities of Russian Empire. Representatives of all nationalities at the city facilitated actively to this process and created famous brands such as «Porto-Franko» and «Privoz».ukвигідне географічне положенняполінаціональний склад населенняаdvantages geographical positionmultinational compositionОдеська торгівля - «поза кордонами»Odessa's Trade Outside «the Boundaries»Article