Шамугія, Давід Кахайович2023-10-132023-10-132023Шамугія, Д. К. Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту = Branding as a form of increasing customer loyalty in the management systems : кваліфікаційна робота бакалавра / Д. К. Шамугія. – Одеса, 2023. – 61 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36228В сучасному конкурентному бізнес- середовищі брендинг стає необхідною складовою успішного ведення бізнесу. Постійна зміна потреб і очікувань споживачів, насиченість ринку та вплив технологічних інновацій примушують компанії активно працювати над підвищенням лояльності своїх споживачів. У цьому контексті брендинг є ефективним інструментом, який сприяє зміцненню взаємовідносин між брендом і споживачами, а також сприяє створенню унікального образу компанії на ринку.uk073 менеджментосвітня програма менеджментбрендингспоживачлояльністьбренд JaffaБрендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджментуBranding as a form of increasing customer loyalty in the management systemsDiplomas