Друтіс, Марта Олегівна2024-09-132024-09-132024Друтіс, М. О. Використання CRM систем у формуванні конкурентоспроможності підприємства = Utilizing CRM systems in enhancing company competitiveness : кваліфікаційна робота бакалавра / М. О. Друтіс. – Одеса, 2024. – 71 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39160В умовах сучасного динамічного ринку підприємства стикаються з необхідністю постійного підвищення своєї конкурентоспроможності. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є використання CRM-систем (Customer Relationship Management), які дозволяють ефективно управляти відносинами з клієнтами, підвищувати рівень обслуговування та оптимізувати бізнес-процеси. Впровадження CRM-систем сприяє глибшому розумінню потреб клієнтів, що, у свою чергу, веде до підвищення лояльності та збільшення обсягів продажів. Крім того, інтеграція CRM з ERP-системами та цифровими технологіями маркетингу створює додаткові можливості для оптимізації управлінських процесів і підвищення ефективності діяльності підприємства.uk073 менеджментбакалаврCRM системивикористанняпідприємствоконкурентоспроможністьмаркетингВикористання CRM систем у формуванні конкурентоспроможності підприємстваUtilizing CRM systems in enhancing company competitivenessDiplomas