Базика, Євгенія ЛеонідівнаBazyka, Yevheniia L.2025-05-192025-05-192025Базика Є. Л. Оптимізація методи забезпечення дослідницької компоненти магістрів при змішаній формі навчання / Є. Л. Базика // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 36–44.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41444У статті представлено проблематику інноваційних технологій навчання, зокрема дистанційного, як одного з провідних у вищий школі в умовах сьогодення. Обґрунтовано доцільність змішаної форми навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Розглянуто пропозиції щодо впровадження індивідуального плану керівництва кваліфікаційною роботою при змішаній формі навчання та висвітлено перспективи розробки методичних рекомендацій до написання магістерських робіт (на прикладі спеціальності 053 Психологія) з розподілом частини годин на очні та інтернет-консультації.The article presents the challenges of innovative learning technologies, in particular distance learning, as one of the leading approaches in higher education under modern conditions. The expediency of a blended form of education at the second (master’s) level of higher education is substantiated. Proposals for implementation of an individual plan for managing qualification work in a blended form of education are considered and prospects for developing methodological recommendations for writing master’s thesіs (using the example of specialty 053 Psychology) with a distribution of study hours between face-to-face and online consultations are highlighted.ukзмішана форма навчаннядистанційне навчанняінтернет-консультаціяінтернет-комунікаціяblended learningdistance learningonline consultationonline communicationОптимізація методи забезпечення дослідницької компоненти магістрів при змішаній формі навчанняArticle