Виноградова, Анастасія Віталіївна2024-10-022024-10-022024Виноградова, А. В. Управління потенціалом торгової марки в контексті маркетингу інновацій = Managing brand potential in the context of innovation marketing : кваліфікаційна робота бакалавра / А. В. Виноградова. – Одеса, 2024. – 75 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39358У сучасному швидкоплинному та високо конкурентному ринковому середовищі синергія між управлінням брендом та інноваційним маркетингом стає критичном чинником успіху для бізнесу. Розвиток технологій, зміни в споживчих вподобаннях та поширення цифрових платформ вимагають переосмислення традиційних маркетингових парадигм.uk073 менеджментбакалаврмаркетинг інноваційефективність брендингуторгова маркауправліннярозвиток брендупотенціалУправління потенціалом торгової марки в контексті маркетингу інноваційManaging brand potential in the context of innovation marketingDiplomas