Плотницька, Світлана ВалеріївнаПлотницкая, Светлана ВалерьевнаPlotnitskaya, Svetlana V.Єременок, Оксана ІгорівнаЕременок, Оксана ИгоревнаYeremenok, Оksana І.Маликова, Н. Ю.Малікова, Н. Ю.Malikova, N. Yu.2018-06-112018-06-112005Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16791В статье рассматриваются основные направления работы преподавателя английского языка как иностранного с учетом современных исследований в области межкультурной коммуникации, лингвострановедения, этнолингвистики, лингвокультурологии, когнитологии.У статті розглянуто основні напрямки роботи викладача англійської мови як іноземної з урахуванням сучасних досліджень у галузі міжкультурної комунікації, лінгвокраїнознавства, етнолінгвістики, лінгвокультурології, когнітології.The main purpose of the English language teaching is the development of the student’s language personality in its close connection with the teaching of history and culture of Great Britain.ruглотодидактикаанглийский языкмежкультурная коммуникацияпедагогика высшей школыглотодидактикаанглійська моваміжкультурна комунікаціяпедагогіка вищої школиglottodydacticsеnglishintercultural communicationhigher school pedagogyОсобенности культурологического подхода к преподаванию английского языка в вузеОсобливості культурологічного підходу до викладання англійської мови у вузіPeculariies of cultural approach to еnglish language taching at the universityArticle