Єгзаров, Данило Денисович2024-03-192024-03-192023Єгзаров, Д. Д. Методологія створення та цілі впровадження віртуальних навчальних фабрик в епоху четвертої промислової революції = Metodology of creation and goals of implementation of virtual educational factories in the era of the fourt industrial revolution : кваліфікаційна робота магістра / Д. Д. Єгзаров. – Одеса, 2023. – 78 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37920Нинішній практиці недостатньо забезпечити виробничих працівників безперервним наданням інженерних компетенцій і сильною міждисциплінарною освітою та підготовкою. Насправді традиційні методи навчання демонструють обмежену ефективність у розвитку компетенцій працівників і студентів для поточного та майбутнього виробничого середовища. Крім того, роботодавці широко визнають відсутність навичок спілкування. Щоб ефективно вирішувати нові виклики у виробничій освіті та вимогах до навичок, необхідно переглянути освітню парадигму у виробництві. Потрібні сучасні концепції навчання, промислового навчання та схем передачі знань, які можуть сприяти покращенню продуктивності виробництва. Ці нові концепції повинні брати до уваги, що: виробництво як предмет не можна ефективно розглядати лише в класі, і промисловість може розвиватися лише шляхом прийняття та впровадження нових результатів досліджень у промислову експлуатацію.uk073 менеджментнавчальні фабрикипроектуваннявіртуальні фабрикичетверта промислова революціяМетодологія створення та цілі впровадження віртуальних навчальних фабрик в епоху четвертої промислової революціїMetodology of creation and goals of implementation of virtual educational factories in the era of the fourt industrial revolutionDiplomas