Малютіна, Наталя Павлівна2011-08-162011-08-162007Iсторико-лiтературний журналhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1771Iсторико-лiтературний журнал. - Одеса : АстропринтУ статті розглядається природа символізму Олександра Олеся, наближення поетики його п’єс до поетики драм М. Метерлінка, С. Пшибишевського. Об’єктом спостережень стають функціонування слова, специфіка образності, спосіб оніричної візії, прийоми маріонеткового театру, що виявляють “двосвіття” драматичних етюдів Олеся через поєднання ознак “нової драми” і фольклорно-міфологічного поетичного бачення.The article studies the symbolical character of O. Oles’s poems, poetics likenese between O. Oles’s poems and dramas of M. Metterlink, S. Pshybeshevskiy. The word functioning, the peculiarity of imagery, the methods of puppet theatre are the subject of our observation. And these peculiarities display the double nature of O. Oles’s sketches through the union of new drama peculiarities and folklore-mythological vision.ukсимволізмнатуралістичний театрнова драмависловлюваннявізіяsymbolismpuppet-theatrenew dramaexpressionvisionДРАМАТУРГІЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ У ТВОРЧОМУ ДІАЛОЗІ ІЗ СИМВОЛІСТСЬКОЮ ДРАМАТУРГІЄЮ ДОБИArticle