Бондаренко, Катерина Костянтинівна2018-05-222018-05-222017Бондаренко, К. К. Психологізм дитячих оповідань В. Винниченка та С. Цвейга = The forms of expression of child's psychology in short stories by V. Vynnychenko and S. Zweig : дипломна робота бакалавра / К. К. Бондаренко ; наук. кер. М. В. Пащенко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. теорії літератури та компаративістики . – Одеса, 2017 . – 40 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/15618Мета роботи: вивчення структури і форм вираження дитячого психологізму в оповіданнях В. Винниченка і С. Цвейга про дітей і для дітей, виявлення новаторства письменників. Мета передбачає розв’язання наступних завдань: 1) здійснити огляд концептуальних засад психологізму в літературі; 2) здійснити критичне коментування джерел, присвячених вивченню творчості В. Винниченка і С. Цвейга, визначити їх проблематику і аспекти дослідження творів «для дітей і про дітей»; 3) аналіз оповідань В.Винниченка і С. Цвейга: виявлення форм вираження дитячого психологізму, диференціація їх за рівнем психологізації образу дитини. Об’єкт дослідження: оповідання Володимира Винниченка (збірка «Намисто»), яка згідно періодизації М.Зерова завершувала другий етап творчості письменника та збірка «Перші переживання» Стефана Цвейга, що належала до перших прозових збірок письменника. Предмет дослідження: вияв форм дитячого психологізму в оповіданнях В. Винниченка і С. Цвейга про дітей.uk6.020303 філологіяпсихологізмлітератураСтефан Цвейг«Перші переживання»мисленняВолодимир Винниченко«Намисто»портретпсихологізація герояПсихологізм дитячих оповідань В. Винниченка та С. ЦвейгаThe forms of expression of child's psychology in short stories by V. Vynnychenko and S. ZweigDiplomas