Адобовська, Марія ВолодимирівнаПопельницька, Наталія ОлександрівнаAdobovska, Mariya V.Popelnytska, Nataliia O.2023-08-152023-08-152021Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : зб. матеріалів ІІ міжнар. конф. (Одеса, 5-6 лип. 2021 р.) / Одеський нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2021. – 182 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35847Розвиток будь-якої науки зумовлено як її внутрішньою логікою, так і зовнішніми викликами, які вимагають вироблення нових підходів. Міждисциплінарний підхід є найважливішою ознакою сучасного географічного знання. Аналіз міждисциплінарних дослідницьких практик може сприяти розкриттю сенсу змін, що відбуваються в інтелектуальній сфері та розвитку краєзнавства як науки, яке традиційно розглядається як вивчення природи, населення, господарства, історії і культури будь-якої частини країни, адміністративного або природного району, населених пунктів, головним чином, силами місцевого населення.ukміждисциплінарний підхідкраєзнавча роботашколярітуристично-краєзнавча діяльністьгеографічні знанняМіждисциплінарний підхід під час краєзнавчої роботи зі школярамиArticle