Ковтун, Анастасія Валентинівна2022-04-142022-04-142020Ковтун, А. В. Маркетингова еволюція виборчих кампаній як технологічний процес = Marketing evolution of election campaigns as a technological process : дипломна робота магістра. – Одеса, 2020. – 65 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32749Актуальність наукового дослідження. Сучасний етап розвитку електорального процесу та перебігу електоральних кампаній динамічно змінюється під впливом тотального інкорпорування маркетингових технологій та домінування правил жорсткої ринкової конкуренції у реальній політиці. Він позначений широкоформатним впровадженням технологій маркетингу у соціально - політичній царині. Застосування маркетингових технологій та їх постійне удосконалення виправдане тими завданнями, що постають перед основними субєктами впливу у політичній боротьбі. Необхідно зважити на відповідні акценти у структуруванні політичного ринку та перманентній маркетинговій еволюції політичних кампаній, які все більше відповідають критеріям комерційної конкуренції, “позиціонування” власного “товару” у вигляді програм кандидатів, іміджу кандидатів, політичних партій, проектів тощо. У цьому сенсі можна відзначити ріст технологічного контенту у електоральних кампаніях, а з іншого боку часткову втрату соціальної відповідальності у цьому процесі. Посилення ролі консалтингових агенцій, аналітичних центрів у виборчих кампаніях репрезентує новий етап формування “ринкової політичної свідомості” електорату та запит на нові технологічні прийоми у реалізації політичних інтересів.uk052 – Політологіямаркетингова еволюціявиборча кампаніятехнологічний процесМаркетингова еволюція виборчих кампаній як технологічний процесMarketing evolution of election campaigns as a technological processDiplomas