Задорожня, Аліна ГригорівнаZadorozhnia, Alina H.2025-07-082025-07-082025Задорожня А. Г. Інтерактивні методи навчання майбутніх журналістів: від теорії до практики / А. Г. Задорожня // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 189–194.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41836Стаття присвячена темі впровадження інтерактивних методів навчання здобувачів вищої освіти (журналістика). Вони передбачають використання різноманітних технологій, що стимулюють взаємодію «викладач-студент», творчий підхід до вирішення складних ситуацій та розвивають критичне мислення. Серед найпопулярніших інструментів виокремлено групові завдання, гейміфікацію, кейс-стаді та використання мультимедійних засобів.The article explores the implementation of interactive teaching methods in the training of higher education students majoring in Journalism. These methods provide the use of various technologies that stimulate “teacher-student” communication, creative approach to solving complex situations, and developing critical thinking. There are group tasks, gamification, case studies, and multimedia among the most popular tools.ukінтерактивні методижурналістиказдобувачі вищої освітиinteractive methodsjournalismhigher education studentsІнтерактивні методи навчання майбутніх журналістів: від теорії до практикиArticle37.1