Садченко, Елена ВасильевнаСадченко, Олена ВасилівнаSadchenko, Olena V.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2019-09-262019-09-262019Публічне управління для сталого розвитку: виклики та перспективи на національному та місцевому рівнях : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, Київ, Бельсько-Бяла, 7-8 трав. 2019 р.). – Маріуполь ; Київ : ПП Халіков Р. Р., 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25352Цифрова економіка і передбачення політики залучення під приємництва до забезпечення сталого розвитку повинні спиратися на стратегічний холістичний маркетинг планування такої діяльно сті як стратегія ведення бізнесу. Виникає питання щодо принципів та підходів, які коректно покласти в основу холістичного маркетингу залучення підприємництва до забезпечення сталого розвитку. За основу можна взяти принципи екологічного маркетингу сталого розвитку. Поперше, принцип екологічних пріоритетів залучення під приємництва до забезпечення сталого розвитку (за аналогією із заг альним принципом стратегічного планування, який формулюється як "принцип єдності економіки і політики при пріоритеті політики" [2]). Саме держава може, дійсно, розпочати активну діяльність щ одо залучення підприємництва до забезпечення сталого розвитку. Політична ініціатива "знизу" (це і маркетингова діяльність бюдж етних та приватних організацій) здатна, за умови розвитку демокр атичних інститутів, впливати на рішення "зверху".ukстратегія ведення бізнесухолістичний маркетингекологічний маркетинг сталого розвиткузалучення підприємництва до забезпечення сталого розвиткупринцип екологічних пріоритетівтрансцендентальний принципХолістичний маркетинг як стратегія бізнесу, що реалізується на принципах сталого розвиткуArticle