Чайковська, Марина ПетрівнаChaikovska, Maryna P.Цисар, Д.2024-07-262024-07-262024Чайковська М. П. Бізнес-моделі в маркетинговому менеджменті стартапів Індустрії 4.0 / М. П. Чайковська, Д. Цисар // Управлінські дослідження в контексті розвитку процесів четвертої промислової революції «Індустрія 4.0» : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 15 груд. 2023 р.) / відп. ред.: Е. А. Кузнєцов, О. П. Радченко ; Одес. нац. ун-т імені І. І. Мечникова. – Одеса : Фенікс, 2024. – С. 90–97.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38927В сучасних умовах прискорення багатовимірних процесів цифрових трансформацій та формування соціетальних систем інноваційне підприємництво виступає каталізатором розвитку Індустрії 4.0 та сприяє не лише впровадженню передових технологій в усі аспекти виробничих бізнес-процесів, а й створенню конкурентоспроможних бізнес-середовищ на базі екосистем, де держава, підприємства, навчальні та дослідницькі заклади синергетично взаємодіють підтримуючи суб’єктів економіки всіх рівнів швидше адаптуватися до нових технологічних та ринкових змін. Ключовими учасниками індустрії 4.0, що створюють інноваційні рішення та сприяють покращенню конкурентоспроможності підприємств у цифровому еру постають ІТ-стартапи. У швидкозмінному середовищі індустрії 4.0. саме ІТ-стартапи стають драйверами технологічного прогресу, змінюючи традиційні підходи до виробництва, управління та взаємодії в різних галузях економіки завдяки гнучкістю та здатністю швидко адаптуватися до змін, що є критично важливим сьогодні.ІТ-стартапи грають важливу роль у цифровій трансформації компаній, перетворюючи їх традиційні бізнес-моделі та процеси на більш гнучкі, цифрові та конкурентоспроможні.ukІТ-стартапибізнес-модельФламандська школа бізнесуБізнес-моделі в маркетинговому менеджменті стартапів Індустрії 4.0Article