Солодовська, Діана Давидівна2023-05-152023-05-152022Солодовська, Д. Д. Розробка товарної політики організації = Development of the product policy of the organization : кваліфікаційна робота магістра / Д. Д. Солодовська. – Одеса, 2022. – 112 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35125Сучасним підприємствам, які функціонують в кризових умовах господарювання та складної конкуренції, забезпечення та підтримання необхідного рівня конкурентоспроможності та прибутковості може бути досягнуто лише за належного управління товарною політикою. Товарна політика займає особливе місце у маркетингу в якості системи управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства. Товарна політика підприємства, як елемент його маркетингової стратегії, з одного боку, акумулює і перетворює інформацію про рівень розвитку ринків збуту продукції та стратегію потенційних конкурентів, а з іншого, постійно порівнює реальні можливості участі підприємства в конкурентній боротьбі. Можна стверджувати, що ефективність фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання багато в чому визначається сформованою на підприємстві товарною політикою. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження особливостей розробки товарної політики на прикладі промислового підприємства.uk073 менеджменттоварна політикаорганізаціятоваркабельна продукціяРозробка товарної політики організаціїDevelopment of the product policy of the organizationDiplomas