Дубініна, Яна ПавлівнаДубинина, Яна ПавловнаDubinina, Yana P.2018-10-092018-10-092013Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління: Збірник наукових праць ДонДУУhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19031У статті розглянуто основні поняття маркетингу в сфері вищої освіти, охарактеризовано базові принципи та можливості застосування концепції маркетингу на ринку освітніх послуг в процесі підготовки фахівців з вищою освітоюВ статье рассмотрены основные понятия маркетинга в сфере высшего образования, охарактеризованы базовые принципы и возможности использования концепции маркетинга на рынке образовательных услуг в процессе подготовки специалистов с высшим образованиемThe article deals with the basic concepts of marketing in higher education, described the basic principles and possible applications of marketing concepts to the education market in the training of higher education.ukвища освітаринок працімаркетингова система взаємодіїосвітні послугивысшее образованиерынок трудамаркетинговая система взаимодействияобразовательные услугиhigher educationthe labor marketthe marketing system interactioneducational servicesФормування маркетингової системи взаємодії ринків вищої освіти та праціArticle