Хавлин, Т. В.Хавлін, Т. В.Havlin, T. V.2011-06-222011-06-222007Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1489Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2007. - Том 12, Вип. 6: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.Феномен украинской деловой женщины представлен в работе на основе изучения рейтинга влиятельных женщин Украины. Демографические показатели и сферы занятости служат общей социальной рамкой анализа, в то время как признаковое пространство профессиональных свойств и образной репрезентации позволяют проникнуть в деятельностные ориентации и жизненные стратегии.В статті розглянуто феномен ділової жінки на основі аналізу рейтингу впливових жінок України. Демографічні показники та сфери занятості — соціальний базис дослідження, в той час як показники професійних якостей та образних репрезентацій дозволяють проникнути в зміст життєвих стратегій та діяльнісних орієнтацій.The phenomenon of Ukrainian businesswomen presented in this study is based on the analysis of the article Rating of the 100 Most Influential Females of Ukraine. While demographic indicators and spheres of activity serve as common social frame for given examination, the sign-space of professional characteristics and visual representations allow us to enter the professional orientations and life’s strategies of present successful Ukrainian women.ruделовая женщинапараметры личностного профессионализмаобразная репрезентацияжизненная стратегияділова жінкапараметри особистого професіоналізмуобразна репрезентаціяжиттєва стратегіяbusinesswomanparameters of personal professionalismvisual representationlife’s strategyСОЦИАЛЬНЫЙ ПОРТРЕТ СОВРЕМЕННОЙ ДЕЛОВОЙ УКРАИНСКОЙ ЖЕНЩИНЫСОЦІАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ СУЧАСНОЇ ДІЛОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЖІНКИTHE SOCIAL PORTRAIT OF THE MODERN UKRAINIAN BUSINESSWOMANArticle