Гайворонська, Інна ВіталіївнаHaivoronska, Inna V.2024-01-262024-01-262023Матеріали 78-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (22–24 листопада 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37345Поняття бренду належить до  найбільш суперечливих і  досі не має чіткого визначення в літературі. На приклад, Пол Фелдвік визначає його як набір сприйняттів у свідомості споживача (Paul Feldwick, DDB UK). Філіп Котлер так визначив бренд: назва, термін, символ або дизайн (або ж поєднання цих понять), що означає вид товару чи послуги окремого виробника (або ж групи виробників), які вирізняють його серед товарів та  послуг інших виробників. Д. Д’Алесандро визначає бренд як «більше, ніж рекламу або маркетинг. Це все, що спадає на думку людині щодо продукту, коли вона бачить йо го логотип або чує назву».ukбрендстворення унікальної назвисучасний маркетингСтворення унікальної назви бренду як інструментарій сучасного маркетингуArticle