Лакомська, Інна ВалеріївнаLakomska, Inna V.2023-05-112023-05-11202076-а звітна наукова конференція професорсько-викладацького складу і наукових працівників. Секція: Соціальні комунікації : матеріали 76 щоріч. наук. конф. проф.-викл. складу і наук. працівників (Одеса, 20 груд. 2020 р.) / за ред. О. А. Іванової. – Одеса : С. Л. Назарчук, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35072Формування іміджу є актуальною проблемою сучасності. З моменту усвідомлення ролі іміджу в перебігу історичних, соціально-економічних та політичних процесів з’являється прагнення контролювати процес його створення, імідж починає використовуватися в різних сферах комунікації для досягнення певної мети, виконуючи роль транслятора соціально значущої інформації.ukіміджсоціально-комунікативний феноменІмідж як складний соціально-комунікативний феноменArticle