Seleznova, Olha O.Strenkovska, AnnaEvdokimova, OlhaСелезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга Александровна2020-12-182020-12-182020Marketing technologies of business development. Edited by Mykhailo Oklander and Magdalena Wierzbik-Strońska. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. Monograph 32. Publishing House of Katowice School of Technology, Katowice, Poland, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29942У сьогоденному світі спостерігається тенденція до зміни масового туристичного інтересу від звичайних відпочинкових подорожей в бік змістовних та пізнавальних подорожувань. Сільський зелений туризм чітко визначив свою нішу на туристичному ринку. Сучасна туристична мода диктує туристичному бізнесу нові напрями розвитку шляхом підвищення масової популярності подорожі до сільської місцевості. Сьогодні пересічного туриста приваблюють сільські пейзажі, традиційний селянський спосіб життя, екологічно чисті продукти тощо. Піднесення сільського зеленого туризму перебуває у тісній взаємозалежності із сільським господарством, будівництвом, торгівлею, транспортом і зв’язком та ін. Такий взаємозв’язок обумовлює той факт, що даний специфічний сегмент ринку туристичних послуг покращує соціальну сферу села, посилює його економічну складову та виступає каталізатором комплексного розвитку сільських туристичних областей. Розбудова соціальної інфраструктури сільського зеленого туризму дозволить: зупинити деградацію сільської місцевості за рахунок залучення трудових ресурсів; забезпечити зайнятість сільського населення у сфері послуг та зростання його доходів; зацікавити молодь залишатися на селі; поліпшити благоустрій сіл; удосконалити інженерну інфраструктуру.ukтуристична модазелений туризмкомплексний розвитокагротуризмThe scientific and methodical approach to definition of the rural green tourismArticle