Гао Жуйсюе,2025-06-102025-06-102024Гао Жуйсюе. Психологічні особливості емоційного вигорання педагога = Psychological features of emotional burnout of a teacher : кваліфікаційна робота магістра / Гао Жуйсюе. – Одеса, 2024. – 82 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41648Проблема розвитку індивідуального професіоналізму педагога тісно пов'язана з питанням про особистісному потенціалі людини і закладених в ньому ресурсах, які можуть бути використані для вирішення соціально значущої задачі підготовки професіоналів. Багато дослідників (В.А.Бодров, Е.М.Борісова, А.А.Деркач, Е.Ф.Зеер, Е.А.Климова, Н. В. Кузьміна, Т.В.Кудрявцев, Л.М.Мітіна , К. К. Платонов, Н. С. Пряжников, А. А. Реан, Г.В.Суходольскій, В.Д.Шадріков тощо) відзначають провідну роль особистісного потенціалу в розвитку професіоналізму, а також можливість розкриття даного феномена тільки в межах концепції продуктивної професійної діяльності. Подібні ідеї висловлювали й провідні українські психологи (Л.М.Карамушка, С.Д.Максіменко, І.П.Маноха та ін.)uk053 психологіямагістрпедагогемоційне вигоранняпсихологічні особливостіадаптаціясиндром вигоранняПсихологічні особливості емоційного вигорання педагогаPsychological features of emotional burnout of a teacherDiplomas