Мацышина, Ирина ВитальевнаМацишина, Ірина ВіталіївнаMatsyshyna, Iryna V.2013-06-212013-06-212012Діалог : Медіа-студії : збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3772Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012. — Вип. 15. — 472 с.У статті робиться спроба інтерпретації комерційного кіно як хаосу візуального. Синтез глядацького ірраціонального і авторського раціоналізму, з точки зору психоаналізу, відкриває нове розуміння кіно як індустрії чуттєвого. Так феномен кінотексту стає репродукцією внутрішніх особливостей людини.В статье делается попытка интерпретации коммерческого кино как хаоса визуального. Синтез зрительского иррационального и авторского рационализма, с точки зрения психоанализа, открывает новое понимание кино как индустрии чувственного. Так феномен кинотекста становится репродукцией внутренних особенностей человека.An attempt to interpret commercial cinema as visual chaos has been made in the article. The synthesis of the viewer's irrationality and the author's rationality reveals a new understanding of cinema as the industry of sensationism. The phenomenon of «cinema text» becomes a reproduction of a person's internal characteristics.ruколективна несвідомістьпсихоаналізобразнаративміжкоммунікативністьірраціональністьсаспенснейрофільмінгкіносеміотікавізуальністьколлективная бессознательностьпсихоанализобразнарративмежкоммуникативностьиррациональностьсаспенснейрофильмингкиносемиотикавизуальностьcollective unconsciouspsychoanalysisimagenarrativeintercommunicativenessirrationalitysuspenseneirofilmingcinema significsvisualityВ ПОИСКАХ БОЛЕВЫХ ТОЧЕК «КИНОШНОГО» ЗРИТЕЛЯArticle