Сідлецька, Оксана СтаніславівнаСидлецкая, Оксана СтаниславовнаSidletskaya, Oksana S.2012-12-122012-12-122012Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/2835У статті проаналізовано вплив виробництва органічних продуктів харчування на забезпечення сталого розвитку України. Обґрунтовано зміну традиційних форм державної підтримки на інструменти макромаркетингу, сформульовані їх відмінності від державного регулювання. Проаналізовано макромаркетинг органічних продуктів харчування.Анализ влияния производства органических продуктов питания на обеспечение устойчивого развития Украины. Обоснована замена традиционных схем государственной поддержки инструментами макромаркетинга, сформулированы их отличия от государственного регулирования.Analysis of influence of production of organic food stuffs on providing of steady development of Ukraine. Grounded replacement of traditional charts of state support of macromarketing instruments, their differences are formulated from government control. Macromarketing of organic food stuffs is analysed.ukмакромаркетингорганічне виробництвосталий розвитоксуспільні потребимакромаркетингорганическое производствостабильное развитиеобщественные потребностиmacromarketingorganic productionsustainable development and social needsМакромаркетинг виробництва органічних продуктів харчування в УкраїніМакромаркетинг производства органических продуктов питания в УкраинеMacromarketing of organic food production in UkraineArticle