Сідлецька, Оксана Станіславівна2013-04-222013-04-222012Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку»https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3612Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. – частина 2. – 86 с.Практиці функціонування підприємств України притаманна безкомпромісність при досягненні цілей. Поряд з декларуванням споживача як генератора потреб, які необхідно задовольнити, в дійсності переважають зосередженість на заходах штучного формування попиту. Ускладненість застосування соціально орієнтованої концепції маркетингу відносин зумовлена потребою реорганізації не лише виробничо-збутової діяльності підприємства, а і його внутрішньої структури для зосередженості на споживачі як центральній фігурі маркетингу відносинukмаркетингпідприємстваСОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУArticle