Філіпков, Ю. С.2013-04-222013-04-222012Збірник матералів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. –Ч. 2. – 86 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3615В сучасних умовах наукове знання все більшою мірою стає основним ресурсом розвитку економіки. У вирішенні завдань забезпечення економічного зростання та підвищення рівня життя населення першочергова роль належить інноваціям, інноваційній діяльності, що здатні забезпечити безперервне оновлення технічної та технологічної бази виробництва, освоєння та випуск нової конкурентоспроможної продукції, ефективне проникнення на світові ринки товарів та послугukрозвиток економікиінноваціяконкурентоспроможністьмаркетингВплив маркетингу на розвиток науково-виробничих корпораційArticle