Оладько, Таїсія2011-08-282011-08-282010Iсторико-лiтературний журналhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1955Iсторико-лiтературний журнал: ТИП КОМПОЗИЦІЇ ЯК ЖАНРОТВОРЧИЙ ЕЛЕМЕНТ У КОМЕДІЯХ І. К. ТОБІЛЕВИЧА (І. КАРПЕНКА-КАРОГО) “СТО ТИСЯЧ” І “ХАЗЯЇН”/ Оладько Таїсія - Одеса :Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010У статті аналізуються композиційні особливості комедій І. Тобілевича “Сто тисяч” і “Хазяїн” та прослідковується непряма взаємозалежність між типом композиції та жанром драматургійного твору. Виявлено механізми жанрової трансформації комедії у трагікомедію з елементами фарсу, сатири чи мелодрами.In the article we analyze compositional peculiarities of comedies by I. Tobilevych “Sto Tysiach” and “Haziain” and discover indirect dependence between the type of composition and genre of the play. The ways of generic transformation of comedy into tragicomedy with the elements of farce, satire or melodrama are considered.ukкомпозициціяжанрмонтажністьдвоплановістьcompositiongenreassemblingbilayermentТИП КОМПОЗИЦІЇ ЯК ЖАНРОТВОРЧИЙ ЕЛЕМЕНТ У КОМЕДІЯХ І. К. ТОБІЛЕВИЧА (І. КАРПЕНКА-КАРОГО) “СТО ТИСЯЧ” І “ХАЗЯЇН”Other