Рудінська, Олена ВолодимирівнаRudinska, Olena V.Чепурна, Л. В.2022-08-032022-08-032022Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33458Головним ефективним інструментом розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможності у сучасному світі є бренд. Від сили його впливу та унікальності залежить успіх компанії, оскільки він дозволяє донести цінність запропонованих споживачеві товарів чи послуг. На підставі аналізу даного поняття, слід зазначити, що бренд – сукупність матеріальних і нематеріальні ознак, призначених для створення впізнаванності та унікальності, а також для створення репутації продукту, організації і т. п. Брендингом називають діяльність із розроблення, реалізації та управлінням бренду.ukпідприємстваінвестиціїбрендиКореляція інвестиційної та брендингової стратегій підприємстваArticle