Гайворонська, Інна ВіталіївнаГайворонская, Инна ВитальевнаHaivoronska, Inna V.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26217Досліджувана тема є актуальною, оскільки на даному етапі цифрові технології дуже активно впроваджуються в туристичній діяльності і змінюють її специфіку, створюючи новітні управлінські технології. Це обумовлено тим, що використання цифрового маркетингу характеризується враховуванням основних тенденцій digital в стратегічних рішеннях маркетингових завдань туристичного підприємства, впровадженням принципово нових технологій в галузі реклами та маркетингу, виборі напрямків digital-комунікацій з клієнтами. Перш за все, варто звернути увагу на те, що цифрові технології застосовуються у підходах до просування брендів. Специфіка туристичного маркетингу виражається такими якісними характеристиками: реалізація комплексу послуг; специфіка просування послуг в міжсезоння; клієнтоорієнтованість; захист прав споживача; визначення потреб споживачів; координація маркетингу учасників ринку в галузі туризму. З цього можна зробити висновок, що маркетинг на сьогоднішній день є одним з найбільш ефективних, а головне перспективних методів просування туристичних послуг.ukцифровий маркетингтуристична дестинаціяdigital-інструментарійМаркетингове управління підприємствами туристичної дестинації з впровадженням digital-інструментаріюArticle