Порпуліт, Олена Олександрівна2015-01-222015-01-222013Діалог: Медіа-студії: збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5650Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол.: відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса: Астропринт, 2013.У статті окреслено специфіку журнальної реклами, охарактеризовано наявні в рекламних повідомленнях фігури думки і словесні фігури.В статье описана специфика журнальной рекламы, охарактеризованы представленные в рекламных текстах фигуры мысли и фигуры слова.The article outlines the specific of magazine advertising, describes existing in advertisements figures of thought and figures of word.ukжурнальна рекламафігури думкисловесні фігурижурнальная рекламафигуры мыслифигуры словаmagazine advertisingfigures of thoughtfigures of wordРиторичні фігури в текстах друкованої рекламиArticle