Мозгальова, Марія Юріївна2023-10-122023-10-122023Мозгальова, М. Ю. Особливості використання концепції маркетингу взаємовідносин на корпоративному рівні = Peculiarities of using the relationship marketing concept at the corporate level : кваліфікаційна робота бакалавра / М. Ю. Мозгальова. – Одеса, 2023. – 74 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36180Ще наприкінці XX століття поняття маркетингу взаємовідносин вперше з'явилося в маркетинговій літературі. З того часу, протягом останніх десятиліть, все більше спостерігається згадування цього поняття в наукових працях, причому як вчені, так і менеджери погоджуються, що міцні взаємини з клієнтами є важливими для стратегії розвитку компанії. Через злиття тенденцій, що впливають на глобальний бізнес-світ, включаючи перехід до економіки, заснованої на послугах, комодитизацію, зростання конкуренції по всьому світу, зростання ринків нових країн, старіння населення, насичення рекламою і, головне, цифрову епоху, вирішальний вплив та ефективність взаємин, порівняно з іншими маркетинговими заходами, продовжують зростати.uk073 менеджментосвітня програма менеджментконцепція маркетингумаркетинг взаємовідносинпідприємстваукраїнські компаніїОсобливості використання концепції маркетингу взаємовідносин на корпоративному рівніPeculiarities of using the relationship marketing concept at the corporate levelDiplomas