Таушанжи, Наталя Миколаївна2018-11-242018-11-242016Таушанжи, Н. М. Електронні засоби масової комунікації як агенти політичної соціалізації молоді України = Digital Mass-Media an Agents of Political Socialization of Ukrainion Youth : дипломна робота бакалавра / Н. М. Таушанжи; наук. кер. О. Ю. Хорошилов; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. політології. – Одеса, 2016. – 65 c.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19828Процес «входження» людини до суспільства є тривалим та складним за своєю суттю та структурою. Залежно від того, наскільки ефективно індивід засвоює «бажані» для конкретного суспільства соціальні ролі та поведінкові стереотипи, можна казати про ефективну чи неефективну його соціалізацію. Динамічні зміни Сучасності, які знаходять свій прояв як в якісних, так і в кількісних показниках, не лише пришвидшили процеси соціалізації в цілому, але й сприяли примноженню її акторів. Важливе місце серед останніх посідають електронні ЗМІ.uk6.030104 політологіяполітична соціалізаціясуспільствознавствомас-медіамолодьстереотипполіакторний характерЕлектронні засоби масової комунікації як агенти політичної соціалізації молоді УкраїниDigital Mass-Media an Agents of Political Socialization of Ukrainion YouthDiplomas