Гладкій, Тетяна ВолодимирівнаГладкий, Татьяна ВладимировнаGladkii, Tetiana V.Ківганов, Дмитро АнатолійовичКивганов, Дмитрий АнатольевичKivganov, Dmytro A.Ткаченко, Майя ВікторівнаТкаченко, Майя ВикторовнаTkachenko, Maiia V.2020-10-192020-10-192019Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 20-21 травня 2019 р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29183Формування дослідницької компетентності у системі професійних компетентностей майбутніх фахівців є одним з першочергових завдань сучасної вищої освіти. Дослідницька компетентність розглядається як інтегрована особистісно-професійна якість фахівця, яка відображає мотивацію до наукового пошуку, рівень володіння методологією наукового дослідження, особистісно-значущими якостями дослідника, зокрема такими, як інноваційне мислення, здатність до творчої та інноваційної діяльності [1, с. 10]. Шляхи її формування розкрито у працях М. Архипової, М. Бахтіна, М. Голованя, С. Ракова, С. Сисоєвої та ін.ukдослідницька компетентність майбутнього фахівцявиконання курсових робітраціональне плануванняметодичні вказівкиРоль курсових робіт у формуванні дослідницької компетентності майбутніх учителів біологіїArticle