Хріпко, Анна Володимирівна2020-09-222020-09-222018Хріпко, А. В. Управління процесом формування економічної компетентності майбутніх фахівців неекономічних спеціальностей = Managing the formation of economic competence of future specialists of noneconomic specialties : дипломна робота магістра / А. В. Хріпко; наук. кер. І. П. Аннєнкова; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2018. – 85 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28720Сучасний етап розвитку освіти характеризується необхідністю підвищення компетентності майбутнього фахівця відповідно до запитів суспільства, тому що в умовах ринкової системи виникає неминуче перетворення знань у товар, а цінність будь-якого освітнього і наукового досягнення визначається ринковою ціною, попитом на нього. Основною вимогою до освіти стає формування мобільної, усебічно розвиненої особистості, здатної адаптуватися до соціально-економічних змін і успішно реалізовуватися в умовах інформатизації суспільства. Зміна концептуальних засад сучасної освіти, що окреслюється в основних положеннях вітчизняних нормативно-правових документів, міжнародних актах, які забезпечують реалізацію Болонського процесу, передбачає перенесення основних акцентів із сфери отримання особистості на розвиток її творчих здібностей. Зростає потреба в креативних педагогічних кадрах, спроможних працювати в сучасних умовах розвитку державності України, здатних створити оптимальні умови свого саморозвитку, самоосвіти і самореалізації як упродовж навчання в закладах освіти різних типів і профілів, так і впродовж усього життяIn the master's work the problem of Managing the formation of economic competence of future specialists of non-economic specialties is researched. The essence of basic understanding of the research is defined: "economic competence", "management", "formation of economic competence", "management of the process of formation of economic competence". In the structure of economic competence, four components are distinguished: motivational, cognitive, activity, personal. The model of the system of monitoring the process of formation of economic competence, which consists of methodological, content, technological, productive and regulatory components, is theoretically substantiated. On the basis of certain criteria and indicators of the formation of economic competence of specialists of non-economic specialties, its factor-criterial model was developed.uk011 освітні, педагогічні наукиекономічна компетентністьформування економічної компетентностімоніторингкваліметрична модельУправління процесом формування економічної компетентності майбутніх фахівців неекономічних спеціальностейManaging the formation of economic competence of future specialists of noneconomic specialtiesDiplomas