Шрагіна, Лариса ІсаківнаШрагина, Лариса ИсааковнаShragina, Larisa I.2015-07-222015-07-222013Психолого-педагогічні умови розвитку освітнього простору державиhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7104Психолого-педагогічні умови розвитку освітнього простору держави. – Львів, 2013.Перехід економіки на інформаційний етап розвитку і необхідність створення принципово нового продукту – наукоємких ідей і технологій – корінним чином змінюють вимоги до якостей працівника і виводять на перше місце «людський чинник»: комунікативність як здатність працювати в команді, творчеськість як здатність генерувати нові ідеї і вміння навчатися як здатність швидко освоювати і практично застосовувати нову інформацію. Це означає, що в такій категорії, як «багатство і конкурентоспроможність країни», економіка виробництва поступається своїм місцем економіці Знань і Людині, володареві цих знань.ukcоціально-психологічні проблемибезперервної освітиСоціально-психологічні проблеми безперервної освітиArticle