Сініка, Катерина Павлівна2023-10-132023-10-132023Сініка, К. П. Розробка стратегії розвитку сучасного підприємства (організації) = Introducting the strategy of a modern enterprise (organization) development : кваліфікаційна робота бакалавра / К. П. Сініка. – Одеса, 2023. – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36232Сучасні реалії ринкової системи диктують її суб'єктам неминучість постійного суперництва та прагнення до прогресу, необхідність випереджати потенційних конкурентів та зміцнювати свої позиції у коротко-строковій та довгостроковій перспективах. Поінформованість про те, що відбувається на ринку, готовність до реорганізації та адаптації бізнесу, здатність приймати стратегічні рішення швидше за інші – основи конкуренто-спроможності будь-якого підприємства. При цьому важливо враховувати, що в нинішніх умовах динамізму, будь-яким економічним і зокрема маркетинго-вим трендам і тенденціям притаманне стрімке моральне старіння, оскільки маркетингова діяльність вибудовується на основі попереднього стратегічного аналізу та маркетингового аудиту, необхідно регулярно переглядати та ак-туалізувати розроблені елементи маркетингової діяльності – стратегія, марке-тинговий комплекс тощо. У цьому короткострокове планування перестає бути панацеєю усфері маркетингу, навпаки, зростає актуальність стратегічногопід-ходу до маркетингової діяльності, що враховує довгострокові цілі розвитку підприємства.uk073 менеджментосвітня програма менеджментпідприємствостратегія розвиткуфінансовий станконкуренціяРозробка стратегії розвитку сучасного підприємства (організації)Introducting the strategy of a modern enterprise (organization) developmentDiplomas