Грінченко, Юрій ЛеонідовичГринченко, Юрий ЛеонидовичHrinchenko, Yurii L.Добровольська, Олена Дмитрівна2018-04-262018-04-262018Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14126Комунікації розглядають як обов’язковий атрибут процесу управління. Їх роль є вагомою не тільки на малих фірмах, а й у потужних компаніях та корпораціях. Саме завдяки комунікаціям існує цілісність між окремими елементами організації та координація її дій. Ефективними в поєднанні організації із зовнішнім середовищем є зовнішні комунікації – вони дозволяють отримувати інформацію про стан ринку та поведінку на ньому суб’єктів господарювання.otherорганізаціяуправліннязовнішня комунікаціялінгвістична складоварекламний текстЛінгвістичні складові зовнішніх комунікацій організаціїArticle