Порпуліт, Олена Олександрівна2017-12-132017-12-132006Діалог: медіа-студії : зб. наук. працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11978Численні наукові дослідження переконливо свідчать про те, що засвоюваність інформації залежить не тільки від її змісту, форми подачі, але й від авторитету того, хто її подає. У постійного читача загальноукраїнського видання, регіональної газета чи районного часопису, телеглядача загальноукраїнського чи місцевого каналу телебачення поступово формуються погляди на того чи іншого автора, ведучого, репортера, оглядача. Це дуже тонка, індивідуальна справа. Але є якісь загальні ознаки авторської індивідуальності. Про ці «загальні ознаки авторської індивідуальності» В. Здоровега пише так: «Щоб бути цікавим для реципієнта, публіцист насамперед має бути особистістю , а значить заслужити авторитет власною чесністю, послідовністю, правдивістю, непримиренністю до зла, точністю оцінок та прогнозів. Цей рейтинг формується поступово й потребує постійного підтвердження. Небагатьом авторам вдається бути в центрі уваги громади. Нерідко спалахи популярності швидко згасають. Тут є як об’єктивні (зміна соціальної ситуації, орієнтація на новий тип мислення, психологічна потреба у відповідному типі контактів з аудиторією), так і суб’єктивні причини (переорієнтація на інші сфери діяльності, внутрішня вичерпаність, своєрідна психологічна втома, розчарування і т. ін.)».ukіміджнаукові дослідженняавторська індивідуальністьВізуальні характеристики іміджу жінки – телеведучої каналу «Інтер»Article