Прокоф'єва, Любов БорисівнаПрокоф'єва, Н. Б.Prokofyeva, Lyubov B.2023-07-272023-07-272021Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : зб. матеріалів 2 міжнар. конф. (Одеса, 5-6 лип. 2021 р.). – Одеса, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35677Сучасне динамічне суспільство вимагає від особистості самостійного критичного та творчого мислення, вміння орієнтуватися в різних, навіть нестандартних, ситуаціях, здатності до вирішення проблем, що можуть виникати в її професійній діяльності. У зв’язку з цим організація самостійної роботи, розвиток самостійності студентів різних спеціалізацій у процесі здобуття освіти є одним із актуальних питань. Сьогодні триває пошук інноваційних методів, освітніх технологій, спрямованих на формування навичок самостійної навчальної роботи, вироблення вміння використовувати власний досвід і знання для набуття нових знань та вирішення подальших завдань, розвитку самостійності. Увага до проблеми організації самостійної роботи студентів посилилась у зв’язку із запровадженням в Україні карантинних заходів та переходу процесу навчання на дистанційний режим у зв’язку з епідемією COVID – 19.ukпрофесійна діяльностьсамостійна робота студентівосвітаосвітні технологіїУкраїнакарантинCOVID – 19Самостійна робота студентів ЗВО: сутність та методологіяArticle