Гайворонська, Інна ВіталіївнаГайворонская, Инна ВитальевнаHaivoronska, Inna V.2022-01-042022-01-042021Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32157Досліджувана тема є актуальною, оскільки сьогодні бренд є найціннішим нематеріальним активом підприємств, зокрема туристичних. Управління брендом спрямоване насамперед на управління його вартістю, управління капіталом бренду. Бренд-менеджмент надає компаніям реальні можливості як зберігати стійку групу лояльних споживачів. Створюючи сильні та успішні бренди, туристичні підприємства збільшують свою вартість у кілька разів за рахунок того, що вартість їх брендів є досить високою.ukбренд-менеджменттуристичне підприємствопарадигмаКлючові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємствArticle